شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » هفته کودک در گناوه گرامی داشته شد

صدای بندر- هفته ملی کودک در گناوه به همت بهزیستی این شهرستان با اجرای برنامه های مختلف گرامی داشته شد.
به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا، دراین برنامه که در سالن مرکز فنی وحرفه ای باحضور ۲۰۰ کودک از مهدهای زیرپوشش بهزیستی و مربیان آنان حضور داشتند، شعر، سرود و مسابقه برگزار و یکی از پزشکان درخصوص بهداشت دهان و دندان مطالبی ایراد کرد.
رئیس بهزیستی گناوه گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته ملی کودک این نهاد با مشارکت چندین نهاد اقدام به برگزاری برنامه های مختلف در سطح این شهرستان کرد.
محمدحسین ساتری افزود: پرواز بادبادک ها به همت شبکه بهداشت ودرمان، مسابقه نقاشی و قصه گویی پدر و مادر بزرگان از برنامه های مهم گرامیداشت هفته ملی کودک دراین شهرستان بوده است.
به همین مناسبت جشن روز جهانی کودک با موضوع بال از من ، پرواز از تو در فضایی شاد همراه با برنامه های متنوع ازسوی شبکه بهداشت ودرمان گناوه در خیابان ساحلی این شهر برگزارشد.
در این مراسم که کودکان همراه با والدین و برخی از مسئولان شهرستان گناوه حضور داشتند، جشن تئاتر عروسکی برای کودکان به اجرا در آمد و حجت الاسلام آشناگر با مسابقه ای علمی و مذهبی برنامه را پر بار تر کردند.
موسیقی محلی ،نقاشی بر روی صورت کودکان انجام و معاینه و انجام خدمات دندان پزشکی برای کودکان به صورت رایگان از دیگر برنامه های این مراسم بود.
در پایان نیز به کودکان شرکت کننده در مسابقه جوایز و بسته های بهداشتی که شامل مسواک برای کودکان بود از طرف شبکه بهداشت و درمان به آنها اهدا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر