شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » اولویت اشتغال با میزبانان صنایع نفت و گاز باشد

صدای بندر- فرماندار کنگان گفت: اولویت اشتغال در صنایع منطقه با مردم شهرستان­‌های میزبان صنعت نفت و گاز است.

عباس جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی شهرستان کنگان از صنعت و بیان اینکه اشتغال در شرکت‌ها حق مردم به‌ویژه جوانان منطقه است، اظهار داشت: شرکت‌های منطقه باید به‌کارگیری نیروهای بومی این شهرستان را با جدیت در برنامه خود قرار دهند و عملی کنند.

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان کنگان با تکذیب شایعات و جو سازی‌های اخیر مبنی بر مخالفت با اشتغال جوانان شهرستان­‌های استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی، بیان کرد: هیچ‌گاه نگفته‌ایم که از جوانان شهرستان­‌های دیگر برای اشتغال در صنایع پارس جنوبی استفاده نشود.

وی تاکید کرد: اولویت اشتغال در استان بوشهر با شهرستان‌های میزبان صنعت نفت است و پس از آن و به ترتیب شهرستان­‌های هم‌جوار دارای اولویت اشتغال در صنایع مذکور هستند.

جمشیدی اذعان داشت: وقتی ما به‌خاطر حضور صنعت، ساحل، طبیعت، دریا و شغل سنتی‌مان را از دست دادیم و با افزایش یک‌باره جمعیت و خرده‌فرهنگ­‌ها مواجه شده‌ایم، لذا حق است اگر بگوییم اولویت اشتغال در صنایع منطقه با مردم شهرستان­‌های میزبان صنعت نفت و گاز است.

وی خاطرنشان کرد: در روز افتتاح فاز ۱۲ نیز رئیس جمهور با ذکر نام کنگان به عنوان میزبان بخشی از صنعت بر این موضوع تاکید کردند و ما امروز خواستار اجرای سخنان ایشان هستیم؛ اولویت اشتغال و تعامل با مناطق میزبان صنعت است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر