شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » پایان مشروط تحصن در مقابل بخشداری خارگ

صدای بندر- تجمع‌کنندگان حاضر در مقابل بخشداری خارگ با یک شرط تجمع خود را مقابل بخشداری خارگ فعلاً به پایان رساندند.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، صبح امروز تجمع‌کنندگان مقابل بخشداری خارگ به دور تحصن شبانه‌روزی مقابل بخشداری ویژه خارگ پایان دادند اما یک شرط برای پایان تحصن اعلام کردند.

یکی از نمایندگان متحصنین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: پس از دو روز تحصن مقابل بخشداری خارگ، بخشدار خارگ تعهد داد با حضور استاندار بوشهر مشکلات بررسی شود.

حسین حیدری بیان کرد: با این‌وجود تجمع‌کنندگان به این تعهد قانع نشدند و اعلام کردند استاندار در صورتی‌که تا ۷۲ ساعت آینده به خارگ نیاید تجمع مجدداً برقرار خواهد شد.

وی افزود: نشست شورای تأمین خارگ نیز برگزار شد و وقتی سخنگوی شورا خواست بین تجمع‌کنندگان حاضر شود، تجمع‌کنندگان راضی به صحبت با وی نشدند و اعلام کردند بخشدار شخصاً باید در جمع حاضر شود.

حیدری اضافه کرد: بخشدار در جمع تجمع‌کنندگان حاضر شد و اعلام کرد مشکلات مردم خارگ در حال پیگیری است تا وضعیت خدمات‌رسانی بهتر شود.

بر اساس این گزارش تجمع‌کنندگان با شرط حضور استاندار بوشهر تا ۷۲ ساعت آینده در جزیره خارگ، به تحصن خود پایان دادند.

لازم به ذکر است از دو روز پیش تاکنون شماری از مردم جزیره خارگ در اعتراض به عدم خدمات‌رسانی مطلوب مجموعه نفت و عدم اجرایی شدن مصوبات دولت در خارگ، مقابل بخشداری این جزیره تجمع شبانه‌روزی برپا کرده بودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر