شما اینجا هستید

اخبار » استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی در دستگاههای اجرایی استان بوشهر
گروه : اخبار

خبر بندر:مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهرگفت:در راستای پاسخگویی شفاف به مطالبات مردمی میز ارتباطات مردمی و خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر استقرار می یابد.

به گزارش خبر بندر: عباس قلی‌پور  درگفت و گو با ایرنا افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، رئوسای نهادها و سازمان‌های انقلابی، شهرداران، مدیران امور شعب بانک‌ها و بیمه‌ها و مدیران شرکت‌های دولتی مشمول راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی و خدمت هستند.
وی بیان کرد: پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های مدیران است و در این ارتباط باید با بستر سازی مناسب زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت بیشتر فراهم شود.
قلی پور افزود: راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی در فضای ورودی که قابل دید برای مراجعه کنندگان باشد ضروری است و در این راستا یکی از همکاران مجرب و مسلط به ارتباطات مردمی در آن مستقر شود.
وی با اشاره به نقش مهم سامانه ارتباطات مردمی دولت با عنوان سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد(سامانه اطلاع رسانی مردم و دولت) عنوان کرد: با تحقق اهداف یاد شده، تمامی خدمات ارائه شده به صورت بر خط در سامانه سامد ثبت و تمامی ملاقات‌های مردمی مدیر و معاونان ادارات از طریق میز ارتباطات مردمی در بستر این سامانه زیر نظر مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی شکایات و بازرسی دستگاه اجرایی صورت می‌گیرد.
قلی پور یادآورشد:هرگونه تغییر در برنامه ملاقات مدیران و معاونان ادارات با هماهنگی دفتر استاندار و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری انجام می‌شود.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهرگفت: لیست اسامی و مشخصات ملاقات شونده‌ها و نوع خدمات ارائه شده بر اساس دستورالعمل مربوطه در سامانه سامد ثبت می‌شود.
وی با تاکید بر حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی حسب ساعات ملاقات عمومی استاندار بوشهر گفت: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری موظف است هر سه ماه یک بار گزارش تحلیلی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در حوزه سامد را به دفتر استاندار تحویل دهد./ ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر