شما اینجا هستید

اخبار » مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره تئاتر خانگی نمایشخانه تمدید شد

مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره تئاتر خانگی نمایشخانه تمدید شد

مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره ملی نمایشخانه تمدید شد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی تئاتر خانگی نمایشخانه تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد و داوری آثار پس از این تاریخ آغاز می‌شود.

محمد مظفری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: جشنواره نمایشخانه با استقبال خوب هنرمندان و خانواده‌ها از سراسر کشور روبرو شده و تا کنون ۷۰ اثر از استان‌های مختلف به این جشنواره ارسال شده است.

دبیر دومین جشنواره تئاتر خانگی نمایشخانه اضافه کرد: داوری این جشنواره پس از پایان مهلت ارسال آثار، انجام و مراسم اختتامیه به صورت ویدئو کنفرانس به میزبانی استان بوشهر، در استانداری‌ استان‌هایی که هنرمندی از آن برگزیده شده باشد، برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: فراخوان دومین جشنواره تئاتر خانگی نمایشخانه  در راستای کمک به ماندن مردم در خانه و مسافرت نکردن برای جلوگیری از شیوع کرونا، اسفند سال ۱۳۹۹ با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، انجمن‌های نمایش و کانون‌های پرورش فکری کودکان در کشور منتشر شد.

مظفری گفت: این جشنواره با ابتکار عمل  و مدیریت سازمان مردم نهاد “نیمدری سبز” برگزار می‌شود و دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر، آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا و گروه های تئاتری مختلف در اجرای این جشنواره همکاری کرده‌اند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: جشنواره در ۲ سطح غیر حرفه‌ای ویژه خانواده ها وحرفه‌ای ویژه فعالان و هنرمندان تئاتر کشور طراحی شده است.

وی عنوان کرد: ویروس کرونا، آیین‌های نوروزی، فرهنگ عامه و قصه‌های ایرانی از موضوعات جشنواره تئاتر خانگی است و  ضبط آثار در فضای خانه‌ها و آپارتمان‌ها الزامی است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر