شما اینجا هستید

اخبار » جشنواره نمایشخانه آرامشی را از جنس هنر به خانواده ها هدیه داد

به گزارش خبر بندر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در ادامه این آیین ضمن قدردانی از دفتر امور اجتماعی استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج هنرمندان استان و سازمان مردم نهاد نیمدری سبز، گفت: بوشهر به عنوان سرزمین هنر و حماسه، شعر و موسیقی با برگزاری جشنواره تئاتر خانگی، هنرمندانه به خانه‌های سراسر ایران ورود کرد و آرامشی از جس هنر را در دوره شیوع کرونا به آنها هدیه کرد.
محمدتقی ایرانی، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره نشان داد که فعالیت هنری هنرمندان در این روزگار دشوار نیز متوقف نشده است و در شرایطی که کرونا بر همه ابعاد زندگی سیطره پیدا کرده و سبک جدیدی از زندگی را به ما تحمیل کرده، جشنواره نمایشخانه راهی برای ادامه ارتباط هنری است.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات سرنوشت‌ ساز پیش‌رو، بیان کرد: برگزاری در انتخابات برگرفته از حق شهروندی ماست و باید با مشارکت آگاهانه و مسئولانه آن را به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران ثبت کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: برای رقم زدن انتخاباتی پرشکوه باید از همه ظرفیت اجتماعی، اعتقادی و هنری خود استفاده کنیم و از این رو هنرمندان و فرهیختگان بوشهری مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.
در پایان این آیین که به میزبانی استان بوشهر و با حضور ویدئوکنفرانسی ۱۲ استان کشور برگزار شد از برگزیدگان جشنواره تقدیر شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر