شما اینجا هستید

اخبار » انتخاب شهردار برمبنای شاخصه‌های مدیریت شهری باشد

احمد دشتی روز شنبه در  نشست با منتخبان ششمین  دوره شورای اسلامی این شهر افزود: این جلسه با هدف آشنایی و تعامل بیشتر منتخبان مردم با مجموعه دولت و نهاد حاکمیت در شهرستان دیلم تشکیل شده است.

وی اظهارداشت: شورای شهر جایی برای تک روی نیست و افرادی که وارد این نهاد مردمی می‌شوند باید تابع جمع باشند و هر لایحه‌ای که رای بیشتری در صحن شورا آورد همه باید از آن حمایت کنند.

فرماندار دیلم افزود:منتخبانی که به شورای شهر راه یافته‌اند ، نسبت به آرای تک تک مردم، مسئول هستند و باید کاری کنند که مردم از انتخابشان پشیمان نشوند.

وی ادامه داد: شورا جای سیاسی کاری نیست و نگذارید دیدگاه‌های سیاسی اخلال در کار شورا وارد کند و بیشتر وقت خود را صرف خدمت صادقانه به مردم کنید.

دشتی بر استفاده کامل از اختیارات و ابزارهای نظارتی شورا بر مجموعه مدیریت شهری بویژه شهردار تاکید کرد و گفت:  روحیه تعاملی  و رویکرد اجتماعی به عنوان اولویت فعالیت شورای ششم در ابتدای کار قابل تحسین است.

وی اظهار داشت: پیگیری مستمر مطالبات شهروندان در حوزه‌های مختلف و اشراف کامل به وظایف شورا با مطالعه کامل قوانین وبخشنامه ها و دستورالعمل‌ها، توسط منتخبان مدنظر قرار گیرد.

فرمانداردیلم گفت:  خود را به‌عنوان یک عضو افتخاری  شورا می‌دانم و با کمال میل در تمامی مسایل و پیگیری‌ها برای رفع مشکلات مردم و توسعه شهر کنار و همراه منتخبین خواهم بود.

وی بیان کرد: باتوجه به حضور منتخبان شورای ششم در این نشست، قول می‌دهم به سرجمع اعتباری تملک دارایی سرمایه ای ( عمرانی) شهرداری دیلم در قالب دو تا سه پروژه اصلی مدیریت شهری افزوده می‌شود.

فرمانداردیلم افزود: تا آخرین روزی که در شهرستان حضور دارم برای پیشرفت و توسعه شهر به عنوان عضو افتخاری شورا در کنار آنها هستم.

منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر