شما اینجا هستید

اخبار » اعتبارات فرهنگ وهنر استان چرا برای هنرمندان خرج نمی شود؟

درخشش آثار طراح لباس گناوه ای “آمنه فروردین “در ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی کشور

صدای بندر: بانو آمنه فروردین از پیشگامان در حوزه مدو لباس استان بوشهر وکشور می باشد.که دراین زمینه فعالیت های مستمر و چشم گیری دارد ،وی با تلاش های بی وقفه و خلق آثار ارزشمند،ایشان در حوزه طراحی لباس هنرمندان و لباس مناسبتی و آیینی در کل کشور و خارج کشور به عنوان یکی از فعالان مد ولباس در جنوب ایران خود را مطرح نموده است.
وی با حضور مستمر دراین حورزه بخصوص در حوزه لباس های عاشورایی با برگزاری چهارنمایشگاه را نیز برگزار نموده است. البته پنجمین نمایشگاه لباس های عاشورایی ایشان، امسال به دلیل شرایط سخت کرونایی در استان بوشهر وبخاطر سلامتی هم استانی هایش،به وقت دیگری موکول شد و برای کسب افتخارو سربلندی نام استانش دست ولی با این حال دست از تلاش دراین حوزه برنداشته و مجموعه ایی از آثارش را به ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی تهران ارسال کرده و پس ازداوری در کنار دیگر طراحان سراسرکشور به معرض نمایش در آورد. این نمایشگاه به همت کارگروه مدولباس کشور با شعار”سیاه پوش گشت فلک ازبرای حسین (ع)”در فرهنگستان هنر تهران
ازسی ویکم تا سوم مهرماه ۱۴۰۰ برگزار گردید .
خانم آمنه فروردین در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی خبر بندر
از بی مهری و عدم حمایت اداره کل ارشاد برای شرکتش در این جشنواره انتقاد نموده و گفت:
سالهای سال است که من ودیگر طراحان ودیگر طراحان و حتی هنرمندان دیگر حوزه ها هم شاهد این بی مهری و بی لطفی بوده ایم .وبا هزینه و حمایت های شخصی افتخاربرای استانمان کسب کرده ایم. و متاسفانه مسولین مربوطه فقط بیلان کار موفقیت های مار منتشر نموده و بودجه می گیرند ولی معلوم نیست این پول ها کجا می رود! باید به مسولین بگویم شما اگر اینجا هستید به برکت وجود هنرمندان استان است . هنرمندانی که با جان ودل و عشقی که به هنرشان دارند تلاش میکنند.تا افتخارش باشد برای شما !.
نه تنها ما بلکه همه فعالین در حوزه های مختلف هنری خواهان این هستند که قدر بودن و هنرشان را بدانیدو با آنها مهربان باشید.
بانو فروردین در پایان تشکر می کند از کارگروه مدو لباس کشور و دیگر همراهان و همکارانشان برای شرکت در این نمایشگاه ارزشمند به او کمک کرده اند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر