شما اینجا هستید

اخبار » مشکلات برق جزیره خارگ حل می شود

مشکل برق جزیره خارگ حل می شود
صدای بندر، اعظم کدایی:فرماندار بوشهر گفت: برای تامین برق جزیره خارگ و رفع مشکل کمبود برق چندین ژنراتور خریداری و به این جزیره فرستاده شده وبه زودی مشکل کمبود وقطعی برق آنها برطرف خواهد شد.

به گزارش خبر بندر: صالح رحمیمی در مورد مقابله با گرانفروشی و نظارت بر بازار نیز گفت گرانی با گرانفروشی متفاوت هست و ما برای مبارزه با گرانفروشی و نظارت بر بازار هفته ای دوبار جلسه ستاد تنظیم بازار داریم ومرتب گشتهای نظارت بر بازار داریم و در مورد افرادی که در زمینه گرانفروشی تخلف انجام می دهند ، برخورد کرده و تاحالا پرونده های زیادی در این مورد تشکیل شده است. وی همچنین گفت برای کنترل و کاهش قیمت تره بار که یکی از دغدغه های اصلای فعلی مردم می باشد نیز اقداماتی انجام شده که از جمله آن برگزاری بازار هفتگی ( جمعه بازار) بصورت سه روز در هفته و سرو سامان دادن میدان میوه و تربار هست.
فرماندار بوشهر همچنین در مورد راه اندازی مجدد پلاژ بانوان درشهر بوشهر خبر داد و گفت؛ پلاژ بانوان کامل بازسازی شده و همه ی مشکلات آن برطرف شده و به زودی راه اندازی شده و در اختیار بانوان بوشهری قرار می گیرد.
آقای رحیمی در مورد برنامه های فرمانداری در موردجذب و پذیرش مسافر و گردشگر درتعطیلات و ایام عید در بوشهر نیز گفت؛ ما برای جذب مسافر و گردشگر و تامین آسایش و امنیت آنها در ایام تعطیلات و فصول پاییز و زمستان در بوشهر برنامه های خوبی داریم و قصد داریم با ایجاد کمپ های دائمی با امکانات کافی برای مسافران ، شرایط حضور آنها در شهر بوشهر را فراهم کنیم و در این زمینه قصد داریم پارک شغاب و دهکده گردشکری شهر بوشهر را تبدیل به کمپ دائمی کنیم .وی اظهار داشت امیدواریم با این برنامه ها از نصب چادر در پارکها در ایام تعطیل جلوگیری کنیم و مانع از ایجادهرج و مرج و بی نظمی در پارکها شویم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر