شما اینجا هستید

اخبار » طی احکامی مشاوران مردمی شورای اسلامی شهر دیلم معرفی شدند
گروه : اخبار
نویسنده : غلامحسین آقاجری

رئیس شورای اسلامی شهر دیلم استان بوشهر گفت: در راستای پیشبرد اهداف و ارایه خدمات بهتر و مطلوب تر در حوزه‌های مختلف، مجمع مشاوران این نهاد از بین مردم برای همفکری و برنامه ریزی مناسب انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرده است.

سیدوهاب میرجهانمرد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با بررسی به عمل آمده و اهتمام به سوابق و تجارب کاری مشاوران منتخب، امیدواریم بتوانیم در کنار هم برای پیشبرد امور شورا و شهرداری و خدمات شایسته به مردم گام های مفید و موثر برداریم.

وی اظهارداشت: در این ارتباط در اولین جلسه مجمع مشاوران شورای اسلامی شهر، احکام هفت نفر صادر و  به آنها اعطا شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دیلم از مشاوران خواست باتوجه به حضور بین آحاده جامعه، برای رفع مشکلات شهر و شهروندان با ارایه طرح و پیشنهادهای توسعه گرا در گسترش امور مدیریت شهری فعال و موثر واقع شوند.

وی یادآورشد: در اولین جلسه این مجمع، مرتضی مبارکی به عنوان مشاور حوزه بهداشت، ورزش و خدمات شهری، حسین کرمی مشاور فرهنگی، اجتماعی، رسانه و تبلیغات شهری، محمد پیرو مشاور نظارت، ارزیابی، حقوق و منابع انسانی، کرامت الله طاهری در حوزه معماری، شهرسازی، عمران و ترافیک شهری، عبدالکریم خاکپور مشاور سرمایه گذاری و گردشگری، مهدی دشمن زیاری در حوزه پژوهش و مطالعات شهری و زهرا دیلمی مشاور امور بانوان دوره ششم انتخاب و معرفی و احکام صادره به آنها اعطا شدند.

شهر دیلم مرکز شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر