شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ۱۰۳ شاکی

کلاهبردار اینترنتی با ۱۰۳ شاکی در بوشهر دستگیر شد

صدای بندر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار اینترنتی با بیش از ۱۰۳ شاکی و میلیاردها ریال کلاهبرداری در بوشهر خبر داد.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی قاسمی بیان داشت: که در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با مجرمین سایبری و اهتمام ویژه و شبانه روزی تخصصی کارشناسان پلیس فتا، کلاهبردار حرفه ای که به بهانه دریافت بیعانه در قالب درج آگهی دروغین کاریابی، فروش تجهیزات الکترونیک و دیجیتال، حیوانات خانگی و پرندگان در بستر سایت‌های دیوار و شیپور و همچنین شبکه‌های اجتماعی از مردم کلاهبرداری می‌نمود، در شهرستان بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: از کلاهبردار دستگیر شده که اهل یکی از استان‌های همجوار و دارای سوابق متعدد کیفری بویژه کلاهبرداری اینترنتی بوده، چندین دستگاه تلفن همراه و کارت حساب بانکی کشف که از آنها برای پوشاندن ردپای مجرمانه خود استفاده می کرده است و تاکنون بیش از ۱۰۳ نفر مالباخته از استان‌های سراسر کشور مرتبط با این پرونده شناسایی که هشت نفر از این عزیزان ساکن استان بوشهر هستند.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر عنوان داشت: متهم دستگیر شده تاکنون به بیش از ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرده ولی نظر به اینکه در بررسی آزمایشگاهی از تجهیزات دیجیتال مکشوفه از وی، مشخصات صدها شماره حساب و کارت بانکی استخراج شده است، قطعاً حجم و میزان مبالغ کلاهبرداری شده و تعداد مالباختگان بالاتر و بیشتر بوده است.

وی افزود: متهم با صدور قرار متناسب قضائی روانه زندان مرکزی بوشهر شده و تحقیقات تکمیلی تخصصی با هماهنگی قاضی پرونده تا مشخص شدن تمامی زوایای پنهان و ابهامات فعلی پرونده در اولویت مأموریت‌های همکارانم قرار دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر