شما اینجا هستید

اخبار » بدحالی مجدد دانش آموزان مدرسه دخترانه حضرت زینب(س) گناوه
گروه : اخبار

تداوم بدحالی دختران دانش آموز در گناوه
صدی بندر: در حالیکه که دوهفته از بازگشایی مدارس در سال جدید می گذرد در دو دبیرستان دخترانه گناوه حجاب و زینبیه بر اساس آنچه دانش آموزان انتشار گاز و بوهای شدید است بد حال شده و مدارس تعطیل شده است.
در آخرین مورد صبح روز سه شنبه ۲۲ فروردین مدرسه دخترانه حضرت زینب(س) گناوه دانش آموزان براسر استشمام بوی شدید بد حال شده اند.ساعتی پیش پدر یکی از دانش آموزان دبیرستان حضرت زینب(س) در تماس با خبرنگار ما با اعلام خبر بدحالی دانش آموزان مدرسه گفت: دخترمن و تعدادی از دانش آموزان دیگر از مدرسه خارج شده و به خانه آمده اند.
وی افزود: دیگر دختر دانش آموز من که در مدرسه ای دیگر تحصیل می کند حاضر به رفتن به مدرسه نیست. و این اتفاق برای تعداد دیگری از دانش آموزان افتاده است.
بعد از اتفاق امروز مامورین انتظامی و امنیتی شهرستان در محل مدرسه حاضر شده اند همچنین تعدادی از اولیا دانش آموزا جهت پیگیری موضوع و رسیدگی به وضعیت دانش آموزان در مدرسه حاضر شده اند.
این درحالی است که مسولین آموزش و پرورش وفرمانداری گناوه و مسولین استان تاکنون در خصوص این اتفاق و اتفاق چند روزپیش مدرسه حجاب اظهار نظر رسمی ننموده و خبری هم از مدیرکل محترم آموزش وپرورش که عامل اصلی بدحالی دانش آموزان در مرحله اول این مدرسه را آسفالت کوچه مجاور اعلام کرده بود، نیست!
متاسفانه سکوت مسولین آموزش و پرورش و دیگر مسولین استان و شهرستان در خصوص اتفاقات پیش آمده در مدارس دخترانه گناوه ضمن ایجاد نگرانی برای خانواده ها و دانش آموزان شرایط پخش شایعه را دراین زمینه بسیار فراهم آورده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر