شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مرکز بهداشتی جدید در عالی‌شهر ساخته می‌شود/ تصویب طرح فاضلاب و قطار شهری
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز بهداشتی جدید در عالی‌شهر ساخته می‌شود.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالکریم جمیری ظهر شنبه در جمع مردم عالی‌شهر اظهار داشت: همه مسئولان باید با تمام توان از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مردم ارائه دهند و در راستای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم گام بردارند.

وی از تلاش های صورت گرفته برای رفع مشکلات شهر عالی‌شهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از مشکلات شهر عالی شهر مربوط به آب این شهر بود که با تلاش‌های صورت گرفته این مهم محقق شده است.

نتصویب طرح فاضلاب و قطار شهری در عالی شهر

ماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دیگر مشکلات عالی شهر نیز مربوط به روشنایی معابر و ورودی این شهر بود که با پیگیری های صورت گرفته این مشکل نیز رفع شده و شاهد رفع مشکلات مربوط به کف‌پوش سالن ورزشی این شهر هستیم.

وی ادامه داد: شهر عالی شهر در سال های اخیر توسعه زیادی از نظر جمعیت و محدوده داشته است و استقرار شهرداری در این شهر یکی از نیازهای اساسی بود که با تلاش و پیگیری موفق به دریافت مصوبه از وزارت کشور شدیم و به زودی شهرداری در این شهر مستقر خواهد شد.

ساخت شش مدرسه جدید در عالی شهر

جمیری همچنین از تصویب موضوع فاضلاب و قطار شهری در عالی شهر خبر داد و افزود: توسعه مراکز آموزشی نیز یکی از نیازهای عالی‌شهر بود که مقرر شد شش مدرسه برای این شهر تاسیس شود که یک مدریه تا مهرماه و دو مدرسه تا بهمن‌ماه امسال و سه مدرسه تا مهرماه سال آینده تاسیس شود.

وی با بیان اینکه مرکز بهداشتی و درمانی عالی شهر در شان مردم این شهر نیست، تاکید کرد: در نشست با مسئولان مقرر شد که زمین مناسبی برای احداث مرکز بهداشتی جدید در عالی شهر اختصاص یابد و این مرکز ساخت شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر