شما اینجا هستید

سرخط خبرها » شناسایی بوشهری‌های مقیم خارج از کشور با هدف سرمایه‌گذاری
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری بوشهر گفت: فرمانداران را موظف کرده‌ایم تا ایرانیان و بوشهری‌های خارج از کشور شناسایی شوند و از برکات سرمایه‌های آنها در جهت پویایی تولید و اقتصاد بهره ببریم.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، سید اسماعیل موسوی صبح امروز در جلسه شورای اداری بردخون اظهار داشت: یک سال از عمر دولت را سپری کردیم که در این مدت شاهد آرامش در جامعه و امیدواری در بدنه جامعه است و با توجه به نیاز مردم به آن، ضرورت دارد برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش کنیم و دولت و ملت در راستای هم حرکت کنند تا رضایت مردم جلب شود.

وی افزود: در هفته دولت امسال ۲۸۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در استان بوشهر برگزار شد و ۲۸۹ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار ۶۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که سه برابر سال قبل بود و عملیات ۱۲۸ پروژه با ۱۴۰ میلیارد تومان آغاز شد که در مجموع اعتباری معادل ۷۸۰ میلیارد تومان هزینه شده یا می‌شود.

موسوی اضافه کرد: نگاه ویژه به جوانان از نکات مثبت این دولت است که از ظرفیت و توانایی‌های جوانان در امور مختلف استفاده می‌شود و ۳۰ درصد پست‌ها در اختیار جوانان است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر ادامه داد: شاخص‌های اقتصاد و کاهش تورم و خروج اقتصاد کشور از بحران تورم و رکود، بیمه رایگان ۶ میلیون نفر، ایجاد زمینه جذب سرمایه‌گذاری در کشور به ویژه استان از نتایج فعالیت دولت یازدهم است.

وی با بیان اینکه فرمانداران را موظف کرده‌ایم تا ایرانیان و بوشهری‌های خارج از کشور شناسایی شوند و از برکات سرمایه‌های آنها در جهت پویایی تولید و اقتصاد بهره ببریم، تصریح کرد: در عرصه داخلی نیز رضایت نسبی در جامعه حاصل شده که باعث امیدواری است.

موسوی با نکوهش جنایات فجیع گروه تروریستی داعش در کشورهای اسلامی، از سکوت سازمان‌های بین‌المللی انتقاد کرد و متذکر شد: نگران این هستیم که آمریکا و غرب بذر تفرقه و نفاق را در دل مردم بکارند و بین مسلمانان جدایی و چند دستگی ایجاد کنند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: بردخون در گذشته مشکلات و کمبودهای زیادی داشت، اما با تلاش دولتمردان و حمایت مردم تغییرات زیادی در زمینه عمران و آبادانی این منطقه صورت گرفته که مردم نیز نباید در خدمات دولت متوقف شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر