شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تکمیل فاضلاب گناوه به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گناوه گفت: اکنون طرح جمع آوری فاضلاب گناوه حدود ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن طبق طراحی‌های قبل به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
به گزارش صدای بندر، غلامحسن گشتاسب صبح امروز در نشست با مسئولان گناوه، با بیان اینکه طرح فاضلاب گناوه به لحاظ نبود اعتبارات کافی با کندی در حال اجرا است، اظهار کرد: تاکنون برای اجرای طرح فاضلاب گناوه ۲۶۵ میلیارد ریال هزینه شده و اکنون ۸۶ درصد پیشرفت دارد.

وی با بیان اینکه ۸ ایستگاه پمپاژ در شهر گناوه طراحی شده است، گفت: تاکنون ۳ ایستگاه آن وارد مدار شده و روزانه ۴۷۰۰ متر مکعب فاضلاب گناوه را دفع می‌کند.

مدیر امور آب و فاضلاب گناوه با اشاره به طول ۱۴۶ کیلومتری شبکه اصلی و فرعی طرح فاضلاب گناوه تصریح کرد: اکنون ۱۲۳ کیلومتر شبکه فرعی و اصلی و ۶کیلومتر خط انتقال اجرا شده است.

گشتاسب از راه اندازی ایستگاه پمپاژ چهارم خبرداد و گفت: این ایستگاه قادر است ۷۰۰ انشعاب را تحت پوشش قرار دهد و به این ترتیب تعداد انشعابات فعال فاضلاب گناوه به ۷۲۰۰ انشعاب افزایش می‌دهد.

وی، با اشاره به نوسازی شبکه آبرسانی گناوه گفت: امسال ۳۴۳ میلیون تومان در بازسازی شبکه آبرسانی اعتبار در نظر گرفته شده است و این در حالی است که از ۵۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی گناوه و بندرریگ ۱۶۰ کیلومتر آن فرسوده است و نیاز به اصلاح دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر