شما اینجا هستید

سرخط خبرها » معدوم‌سازی شربت‌های «فیمتو» با تاریخ تقلبی در بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از معدوم‌سازی شربت‌‌های فیمتو با تاریخ تقلبی خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۱۲۰ بطری مشروبات الکلی کشف شده در استان بوشهر که در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته بود منهدم شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، اسلام ریحان‌زاده امروز در حاشیه آیین انهدام مشروبات الکلی در بوشهر اظهار کرد: طی آیینی یک هزار و ۱۶۶ بطری ۷۵۰ میلی گرمی و ۹۵۴ بطری ۵۰۰ میلی گرمی از مشروبات الکلی توسط سازمان اموال تملیکی بوشهر منهدم شد.

وی یادآور شد: پس از کشف ۱۸ دستگاه تریلی حامل شربت از نوع فیمتو در گناوه که مشخص شد تاریخ مصرف آنان دست‌کاری شده بود دادگاه تشکیل شد و ما باید این شربت‌ها را معدوم کنیم اما همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه هستیم.

این مسئول ادامه داد: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کالا و اموالی که در اختیار دولت قرار می‌گیرد را تعیین تکلیف می‌کند این کالاها به صورت منقول به غیر منقول هستند.

ریحان‌زاده افزود: اموال منقول به صورت قاچاق یا متروکه در اختیار ما قرار می‌گیرد و زمانی که کاشف کالای قاچاق اسناد مشخصی در مورد کالا ندارد باید در انبارهای سازمان اموال تملیکی نگهداری کنند تا تعیین تکلیف شود و این وظیفه بر عهده سازمان اموال تملیکی است.

وی بیان کرد: در این راستا برخی کالاهای ممنوعه همچون مشروبات الکلی طی مراسمی با نظارت سازمان اموال تملیکی منهدم می‌شود.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین کالایی که از مدت نگهداری آن در گمرک بیش از ۳ ماه بگذرد و امکان ترخیص شدن به هر دلیلی ندارد سازمان اموال تملیکی آن کالا را تعیین تکلیف کرده و به فروش می‌رساند.

ریحان‌زاده افزود: برای فروش کالای مذکور، با اخذ ۱۰ درصد کارمزد کالا را به صاحب کالا می‌فروشیم و یا از شیوه مزایده استفاده می‌کنیم و پس از مشخص شدن فرد پیروز در مزایده، وی باید در مدت ۴ روز کالا را از انبار سازمان اموال تملیکی خارج کند.

وی بیان کرد: در مورد اموال غیر منقول نیز اگر رای دادگاه به ضرر دولت صادر شده باشد سازمان اموال تملیکی موظف است نسبت به انتقال سند به نفع دولت اقدام کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر