شما اینجا هستید

سرخط خبرها » راه اندازی کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و رسانه توسط سازمان مردم نهاد نیمدری سبز
گروه : سرخط خبرها

راه اندازی کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و رسانه توسط سازمان مردم نهاد نیمدری سبز
صدای بندر: به همت سازمان مردم نهاد نیمدری سبز نخستین کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و رسانه در استان بوشهر در بندر گناوه راه اندازی شد.
محمد مظفری مدیر و موسس کتابخانه در آیین افتتاح کتابخانه که با حضور علاقمندان به کتاب برگزار شد، اظهار کرد: این کتابخانه که برای نخستین بار در استان بوشهر راه اندازی گردیده و به پاس زحمات و خدمات ” عبدالکریم نیسنی” از پیشکسوتان و پیشگامان و چهره‌های مطرح رسانه‌ای و نمایش این استان، به نام وی نامگذاری شده است.
وی گفت حدو چهار هزار جلد کتاب در این کتابخانه وجود دارد که در موضعاتی نمایش، موسیقی،عکاسی،سینما، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، و گرافیک ، رسانه، ادبیات داستانی، شعر، ادبیات کودک و نوجوان و فرهنگی دسته بندی گردیده اند. همچنین بخشی از کتابخانه به آثار نویسندگان استان و بخشی به آرشیو مطبوعات استان بوشهر اختصاص داده شده است.
مظفری با بیان اینکه هدف از راه اندازی کتابخانه ایجاد فضای لازم برای علاقمندان رشته های مختلف هنری و روزنامه نگاران ، همچنین دانش آموزان و دانشجویان برای خوانش کتاب، به امانت گرفتن و تحقیق و پژوهش است افزود: این مجموعه در جوار کتابخانه عمومی شماره یک گناوه(شهدا) فعلا عصر روزهای زوج از ساعت ۱۵تا ۱۸ پذیرای علاقمندان می باشد.
مظفری یادآور شد: کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و رسانه گناوه به همت موسسه مردم نهاد نیمدری سبز با همراهی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه ، اداره کل کتابخانه های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای اسلامی شهر و شهرداری گناوه و گروه تئاتر ایلیا هفته نامه صدای بندراین شهرستان آماده سازی و تجهیز شده است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر