شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بازدید فرماندار و مسوولان دیلمی از پروژه های عمرانی ناحیه مقاومت بسج
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: در اولین روز از هفته دولت فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان از پروژه های عمرانی و ورزشی در حال ساخت ناحیه مقاومت بسج دیلم بازدید کردند.

به گزارش صدای بندر به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان دیلم،فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) دیلم درحاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: ۱۲ پروژه عمرانی با مجموع اعتبار چهار هزار و ۱۰۰ میلیون ریال در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان داریم که همه آنها با همت بسیجیان و حوزه دانش آموزی شهید فهمیده احداث می شود.

احمد اسدی افزود: همه این پروژه ها با همت و تلاش شبانه روزی بسیجیان و دانش آموزان و بدون پیمانکار ساخته شده و انشاءالله در آینده نزدیک به بهره برداری می رسند.

وی بیان داشت: سوله صالحین حوزه امام جعفر صادق،مهدیه بسیج دانش آموزی،سالن بدنسازی بسیج،ساختمان بسیج دانش آموزی،سوله صالحین حوزه حضرت زینب(س)خواهران،سوله ورزشی حوزه سید الشهداء امام حسن ،دارالقرآن و موسسه فرهنگی شهر امام حسن از جمله این پروژه هاست.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) دیلم خاطر نشان کرد: شروع زیرسازی کارگاه تیرچه بلوک بسیج جهت درآمد زائی برای برنامه های فرهنگی بسیج،شروع زیرسازی پایگاه الزهراء عامری،شروع دیوارکشی پایگاه روستای مظفری،کارگاه پارک بسیج،پایگاه انصارالمهدی روستای لیلتین،نصب سردخانه اتاقکی از دیگر پروژه های حوزه بسیج سپاه شهرستان دیلم است.

اسدی اضافه کرد: ۴۵۰میلیون تومان وام اشتغالزائی جهت اشتغالزایی به اعضاء بسیج شهرستان اختصاص داده شد.

وی افزود: ساخت منزل محرومین و پروژه های محرومیت زدائی مانند کتابخانه روستای عامری،لیلتین،حصار و امام حسن از دیگر اقدامات صورت گرفته در شهرستان در راستای تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است.

وی در پایان بیان داشت: تمام پروژه ها با اعتبار بسیار ناچیزی شروع و توسط خودیاری و حرکتهای جهادی و مردمی به اتمام می رسند.

فرماندار شهرستان دیلم در این بازدید گفت: امروز مصداق مدیریت جهادی را به عینه و بصورت گسترده در پروژه های بسیج و سپاه مشاهده کردم.

قاسم قائدی افزود: لذت کار در اینجاست که از حداقل ها،حداکثرها بعمل آمده است و افراد آبدیده و زبده از غیره تشخیص داده می شوند.

وی اذعان داشت:در صورت امکان پروژه های به اتمام رسیده تا آخر هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفته و تکمیل جزئیات پروژه ها با تعامل بین دستگاهها محقق می شود.

فرماندار دیلم دراین بازدید قول اهدای یک دستگاه کولر دوتکه برای خنک کردن سالن ورزشی بسیج که تقریبا به اتمام رسیده را داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر