شما اینجا هستید

ویژه » تشکیل شورای راهبردی فرهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی استان بوشهر
گروه : ویژه

صدای بندر: دکتر جمالزاده از تشکیل شورای راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر خبر داد.
اعظم کدایی- صدای بندر؛ دکتر جمالزاده نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در اولین نشست شورای راهبردی فرهنگی در استان بوشهر با اشاره به ضرورت فعالیت های فرهنگی در دانشگاه های آزاد سراسر استان بوشهر گفت: با تشکیل و فعالیت شورای راهبردی فرهنگی در استان کلیه فعالیت های فرهنگی در دانشگاه های استان بوشهر با سیاست گذاری و نظارت این شورا برگزار خواهد شد.
وی افزود:این شورا با سیاست گذاری و برنامه ریزی کلان فرهنگی دانشگاه های آزاد در استان شرایط لازم را جهت ارتقای جایگاه فرهنگی و ارزش های اسلامی فراهم خواهد ساخت،
جمال زاده ب اشاره به تدریجی بودن کار فرهنگی در جامعه گفت: نتیجه کار فرهنگی را نمی توان به صورت آنی و دفعی ببینیم و کار فرهنگی یک پروسه زمانبر است و باید به تدریج منتظر آثارش در جامعه باشیم
وی تصریح کرد: برای انجام فعالیت های فرهنگی باید بستر سازی مناسب صورت گیرد و بدون ایجاد بستر و شرایط لازم برای کار فرهنگی نمی توان منتظر موفقیت فعالیت های فرهنگی بود.
وی همچنین از اعضای شورای راهبردی فرهنگی خواست تا با نیاز سنجی و نظر سنجی فعالیت های فرهنگی نظارت کاملی بر اجرای صحیح مصوبات شورا داشته باشند.
دکتر قیصری ریس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر نیز در این نشست با اشاره به تعدد نهاد های فرهنگی در دانشگاه ها خواستار برنامه ریزی مناسب برای تقسیم فعالیت های فرهنگی بین این نهاد ها شد.
وی افزود یقینا برنامه ریزی مناسب می توان همه سلایق را در دانشگاه های آزاد استان تحت پوشش فعالیت های فرهنگی قرار داد.
ریس دانشگاه آزاد بوشهر تشکیل شورای راهبردی فرهنگی را قدم بلندی به سوی توسعه فرهنگی در دانشگاه های آزاد سراسر استان دانست.
دراین نشست همچنین قدیر خواجه پور دبیر شورای راهبردی فرهنگی با اشاره به ابلاغ آیین نامه شورا به نمایندگان تام الختیار در هیئت امنای دانشگاه های استان بوشهر گفت: در این شورا نمایندگان دانشگاه های مختلف آزاد در استان بوشهر حضور دارند ضمن اینکه ۵ صاحب نظری در حوزه های فرهنگ و هنر از خارج از مجموعه دانشگاه عضو شورا هستند.
وی نظارت شورا را برسی و تصویب برنامه های فرهنگی در واحد ها ، ارئه پیشنهادها و نظارت بر حسن اجرای مصوبات فرهنگی دراین دانشگاه ها عنوان نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر