شما اینجا هستید

اخبار » فرماندارگناوه: ایجاد دهکده گردشگری باعث اشتغال پایدار دراین شهرستان می شود
گروه : اخبار

صدای بندر- فرماندارگناوه گفت: احداث دهکده گردشگری در این شهرستان که از مصوبات سفر کاروان دولت تدبیر وامید به استان بوشهر است، در فراهم کردن اشتغال مولد و پایدار اثربخش خواهدبود.

عبدالنبی یوسفی روزیکشنبه درگفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر آثار و برکات خوبی برای این استان ازجمله این شهرستان با مصوب شدن چند پروژه اساسی و زیربنایی به همراه داشت.

وی اظهارکرد: احداث دهکده گردشگری در گناوه با توجه به ساحل زیبا و منحصربه فرد در کشور و گردشگران زیادی که درطول سال به این دیار سفر می کنند ضروری و حق این منطقه بود که دولت تدبیر و امید با نگاهی کارشناسی شده آن را مصوب کرد.

یوسفی گفت: احداث دهکده گردشگری درکشور رویکرد جدید دولت تدبیر و امید است که کارشناسی شده آن را در برخی نقاط کشور از جمله شهرستان گناوه اجرایی خواهد کرد تا تحول شگرفی در صنعت گردشگری ایجاد شود.

فرماندارگناوه گفت: دولت در احداث دهکده گردشگری زیرساخت های لازم را فراهم و بخش خصوصی در آن سرمایه گذاری خواهد کرد.

وی تامین اعتبار راههای ارتباطی این شهرستان از جمله جاده گناوه به دیلم که از نقاط حادثه خیز بود را از دیگر مصوبات دولت دانست و افزود: در مصوب شدن این پروژه که به یک مطالبه عمومی تبدیل شده بود آحاد جامعه از جمله استاندار، رسانه ها و فعالان اجتماعی نقش برجسته و مهمی ایفا کردند.

فرماندارگناوه گفت: پس از مصوب شدن اعتبار برای راههای این شهرستان، مردم از طریق تماس تلفنی و پیامک ازاین حسن توجه دولت قدردانی و تشکر کردند.

وی افزود: با اجرای مصوبه های سفر رییس جمهوری در بخش راههای ارتباطی این شهرستان، گردشگران زیادی به این منطقه سرازیر و توسعه و پیشرفت این منطقه شتاب بیشتری خواهد گرفت.

یوسفی بیان کرد: به منظور انعکاس نیازها و خواسته های مردم این شهرستان به هیات دولت، یک کتابچه ویژه همراه با مستندات تهیه و به استاندار و کارشناسان ارایه و در اختیار هیات دولت قرار گرفت.

یوسفی گفت: دراین کتابچه نیازها و مشکلات اساسی این شهرستان از جمله راه، فاضلاب، توسعه بنادر در اولویت قرار گرفت.

فرماندارگناوه افزود: مشکلات باقیمانده دراین شهرستان ازجمله فاضلاب و توسعه بنادر گناوه وریگ با همفکری و همدلی مردم تاحصول نتیجه پیگیری خواهدشد.

وی گفت: سفر دولت به استان بوشهر که برمبنای منطق و کارشناسی شده انجام می شود، رهاورد و هدیه های خوبی برای این شهرستان بدنبال داشت.

یوسفی ادامه داد: در سفر رییس جمهوری به استان بوشهر ۱۱ پروژه مهم مصوب و مصوبات دیگری نیز داشته که بزودی اطلاع رسانی خواهدشد.

فرماندارگناوه از توجه و عنایت ویژه استانداربوشهر نسبت به مطالبات این شهرستان بویژه وضعیت راهها قدردانی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر