شما اینجا هستید

سرخط خبرها » فرماندار دشتستان:دولت۵۰ درصد ازهزینه های ساخت مدارس خیرساز را می پردازد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: مجموعه فرمانداری و دولت دراین شهرستان آمادگی دارد تا ۵۰ درصد از هزینه های ساخت مدارس خیرساز را به صورت مشارکتی با خیرین برعهده گیرد.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، ارسلان زارع روز دوشنبه درنشست شورای آموزش و پرورش دشتستان افزود: یکی از محورهای اساسی توسعه در یک جامعه تربیت و آموزش نیروی انسانی ماهر و متخصص است.

وی با تاکید بر آمادگی و مشارکت دولت بر همکاری در زمینه احداث فضاهای آموزشی توسط خیرین مدرسه ساز یادآور شد: ما محدودیت های بودجه ای را در زمینه احداث فضاهای آموزش و پرورش اعمال نخواهیم کرد.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: مشارکت در ساخت مدارس از اموراتی که مردم ما با نگاه دینداری به آن می نگرند و معتقدند که به همان میزان که احداث یک مسجد و حسینیه باعث رضایتمندی خداوند است مدرسه سازی نیز همین گونه است.

زارع، از خانواده ˈعلی کرم حسین پورˈ به خاطر اهدای سه میلیارد ریال برای ساخت یک مدرسه در شهرستان دشتستان تقدیر کرد.

وی بیان کرد: برای حمایت از کار نیکوی این خانواده خیر مدرسه ساز پنج میلیارد نیز از سوی دولت برای تکمیل این مدرسه تخصیص می یابد تا هر چه زودتر شاهد تکمیل این طرح خیرساز در شهرستان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این نشست گفت: یکهزارو۳۳۰ کلاس درس دراین استان تخریبی است که بیشتر آنها در شهرستان دشتستان قرار دارند.

اصغر حصیری افزود: از همه کسانی که به هر شکل می توانند به توسعه فضاهای آموزشی کمک کنند، حمایت می کنیم.
وی، کمبود وسایل سرمایشی و گرمایشی را از مشکلات مدارس استان بوشهر عنوان کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر