شما اینجا هستید

ادیان گردی » مسابقه وزنه‌برداری قهرمانی استان بوشهر باقهرمانی گناوه پایان یافت
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان بوشهر صبح سه‌شنبه به میزبانی شهرستان گناوه در سالن شهید عباسی ورزشگاه شهید سراجی گناوه برگزار و گناوه قهرمان این مسابقات شد.
به گزارش صدای بندر، در این دوره از مسابقات تیم های گناوه، بوشهر و بردخون حضور داشتند و مسابقات با حضور قهرمانان ملی وزنه برداری استان بوشهر انجام شد که در آن ورزشکاران گناوه با ۱۸۶ امتیاز بالاتر از بوشهر قرار گرفتند و علی رستگار با تیمی از بردخون در مکان سوم این مسابقات قرار گرفت.

در این دوره علی اکبر یوسفی بعد از غیبتی طولانی بار دیگر به مسابقات وزنه برداری آمد و در وزن ۶۹ کیلو عنوان قهرمانی را به دست آورد.

بهنام رستگار در ۵۶ کیلو و یعقوب پشوتنی در وزن ۶۲ کیلو قهرمانان سبک وزن مسابقات بودند.

یعقوب پشوتنی که به تازگی از مسابقات باشگاه های کشور برگشته است در دو ضرب وزنه خوب ۱۵۵ کیلو را هم بالای سر برد و برادر وی امین پشوتنی هم در ۷۷ کیلو عنوان نخست را از آن خود کرد.

در سنگین وزن احمد درونکی به مقام قهرمانی دست یافت و در وزن های ۸۵ و ۹۴ هم ابوالفضل خوردبین و عرفان غلامزاده عناوین نخست را به دست آوردند.

یعقوب پشوتنی، اسحاق ذعاب، علی یوسفی، امین پشوتنی، مهدی تیرنا از قهرمانان ملی بودند که پر این مسابقه وزنه زدند.

همچنین محسن بهرامزاده قهرمان آسیا و عضو تیم ملی وزنه برداری از تماشاگران ویژه مسابقه بود و سبحانیان از داوران بین المللی وزنه برداری کشور نیز از داوران این مسابقه بود.

در این دوره از مسابقات امتیازات وزنه برداران به صورت تیمی محاسبه شد و بر این اساس گناوه مقام اول، بوشهر دوم و تیم بردخون مقام سوم مسابقات را به دست آوردند.

این مسابقات انتخابی تیم بزرگسالان استان هم بود که در ماه آینده به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد
گفتنی است که نوروزی معاون سیاسی اجتماعی فرماندارشهرستان گناوه، شیخ محمد فاروقی امام جمعه اهل تسنن، عمادی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه و مهدی بهرامزاده ریاست هیئت وزنه برداری استان بوشهر از مهمانان ویژه مسابقه بودند که از برگزاری این مسابقات در گناوه بسیار راضی بودند.

شایان ذکر است که استقبال مردم و خانواده ورزشکاران و همچنین پیشکسوتان وزنه برداری استان بسیار چشمگیر بود.

منبع: خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر