شما اینجا هستید

سرخط خبرها » رونمایی از تمبر یادمان شهدای هنرمند موسیقی کشور
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: طی مراسمی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و خانواده شهدای عرصه موسیقی کشور از تمبر یادمان شهدای هنرمند عرصه موسیقی کشور رونمایی شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، صبح امروز طی مراسمی و با حضور آیت‌الله صفایی‌بوشهری، مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور، فرمانده سپاه امام صادق(ع)، ۷۴ خانواده شهید عرصه موسیقی کشور، جمعی از مسئولان و جمع کثیری از مردم بوشهر از تمبر یادمان شهدای هنرمند موسیقی کشور رونمایی شد.

حسین قنادیان مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه این حرکت اثرگذار فرهنگی باعث می‌شود یاد، خاطره، راه و سلوک زندگی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شهدا زنده بماند افزود: ما نیز باید برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی آماده باشیم و در این راه جان خود فدا کنیم تا راه آنها ماندگار شود.
قنادیان با بیان اینکه هنرمندان در هشت سال دفاع مقدس همچون سایر اقشار جامعه با احساس تکلیف به خوبی از دستاوردهای نظام دفاع کردند، تصریح کرد: هنرمندان علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد با هنر خود مردم را برای مبارزه با دشمنان ترغیب و تشویق می‌کردند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور به اهداف برگزاری این برنامه پرداخت و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه نشر آثار هنری هنرمندان شهدای موسیقی وانتقال این ارزش‌ها به نسل جوانان است.
قنادیان با بیان اینکه بیش از ۲ هزار شهید هنرمند شناسایی شده‌اند، عنوان کرد: از این ۲ هزار شهید هنرمند ۷۴ شهید مربوط به حوزه موسیقی هستند که کنگره آن نیز امروز برگزار شد.
وی از برگزاری کنگره شهدای خوشنویس خبر داد و گفت: در ۱۰ اسفند امسال کنگره ۲۹۰ شهدای خوشنویس در استان البرز و در شهر کرج برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر