شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » نخستین گروه از حاجیان بوشهری وارد فرودگاه بوشهر شدند

صدای بندر- جانشین مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت: نخستین گروه از کاروان حاجیان بوشهری ظهر بوسیله یک پرواز از طریق فرودگاه بین‌المللی بوشهر به موطن خود بازگشتند.

مهدی صداقت درگفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه بازگشت حجاج استان بوشهر با ۴ پرواز انجام می‎شود اظهار داشت: نخستین گروه از زائران خانه خدا از استان بوشهر بعدازظهر امروز وارد فرودگاه بوشهر شدند.

وی با اشاره به اینکه در نخستین پرواز ۲۴۴ حاجی استان بوشهر بازگشتند گفت: پرواز دوم حجاج استان بوشهر امشب درفرودگاه بوشهر به زمین می‎نشیند که حامل ۲۲۸ نفر دیگر از حجاج استان بوشهر است.

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر با اشاره به اینکه دو پرواز فردا مابقی حجاج استان بوشهر را به وطن بازمی‎گرداند گفت: پرواز نخست فردا ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه در فرودگاه بوشهر به زمین می‎نشیند که ۲۲۷ زائر و پرواز دوم فردا نیز ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه ۱۷۶ زائر به بوشهر منتقل می‎کند.

صداقت با بیان اینکه حجاج استان بوشهر در قالب شش کاروان راهی سرزمین وحی شدند بیان کرد: امسال ۸۰۷ از مردم استان بوشهر برای حج تمتع از نیمه دوم شهریورماه امسال در قالب شش کاروان عازم دیار وحی شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر