شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » گازرسانی به ۱۱۰ روستای استان بوشهر در دست اجرا است

صدای بندر – مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: گازرسانی به ۱۱۰ روستای استان بوشهر در دست اجرا است.

غلامعباس حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد افزایش گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر هستیم و موفقیت‌های بزرگی در اجرای طرح‌های گازرسانی در استان حاصل شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی به شهرهای استان بوشهر، ادامه داد: هم اکنون ۳۱ شهر استان دارای شبکه گازرسانی هستند و گازرسانی به شهرهای بوشکان، کلمه و تنگ ارم نیز آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای افزایش ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان اشاره کرد و افزود: گازرسانی به ۱۱۰ روستای استان بوشهر در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶۰ روستای استان بوشهر دارای شبکه گازرسانی هستند، بیان کرد: با اجرای این طرح‌ها تعداد روستاهای گازدار استان به ۲۷۰ خواهد رسید.

حسینی اضافه کرد: توسعه ضریب گازرسانی به روستاها و شهرهای استان را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های مهمی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان شرکت گاز استان بوشهر در نیمه نخست امسال بیش از پنج میلیارد و ۸۲۹ میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: طی مدت یاد شده، پتروشیمی‌های استان بوشهر سه میلیارد و ۷۷۰ میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند که این میزان، معادل ۶۵ درصد از گاز مصرفی استان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر