شما اینجا هستید

اخبار » نگذارید تکدی گری حرفه ای در خیابان های شهر گناوه باب شود!

نگذارید تکدی گری حرفه ای درخیابان های شهر گناوه باب شود!
✍️ آرمان دریایی
خبربندر: تکدی گری حرفه ای معضلی است که این روزها بسیاری از شهرهای بزرگ کشور در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند. معضلی خاص که بسیاری از شهروندان با دیدن آن در سطح شهر ابراز گلایه می کنند. شهر گناوه از جمله بنادر قدیمی و معتبری هست که مردم آن به سخاوت و بخشندگی شهره هستند و همیشه برای دستگیری از نیازمندان پیش قدم بوده اند. و با شناسایی خانواده های نیازمند و افراد نیازمند بومی و غیر بومی از آنها دستگیری کرده اند و بخاطر همین پیش از این تکدی گری حرفه ای آن در معابر ، میدان ها و چهارراه های در آن رواج نداشته است.
شوربختانه طی یک سال گذشته به شکل فزاینده ای شاهد حضور متکدیان حرفه ای خارجی و ایرانی در سطح معابر شهری بخصوص در روزهای پایانی هفته و تعطیلات رسمی که بازار و شهر میزبان گردشگران است، هستیم و متاسفانه این اتفاق جلوه نازیبایی به شهر داده و باعث ناراحتی شهروندان شده است.
حضور متکدیان حرفه ای در قالب گروه های هدایت شده شامل زن، دختر بچه و پسربچه روز به روز و هفته به هفته در حال گسترش است و اگر مدیران شهری فکری به حال آن نکنند، با مشکلات بزرگتری روبرو می شوند.
طبق قانون، شهرداری وظیفه جمع آوری متکدیان حرفه ای در سطح شهرها را بر عهده دارد و امیدوارم شهرداری بندر گناوه دراین زمینه اقدامات لازم را بصورت پیوسته و فراگیر انجام دهد. ضمن اینکه انتظار می رود فرمانداری شهرستان و شورای شهر بر عملکرد شهرداری در این زمینه نظارت کافی را داشته باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر