شما اینجا هستید

اخبار » استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ای استان بوشهر برای ترویج فرهنگ رضوی / اهداء نشان خادمی حرم مطهر رضوی به خادمیاران رسانه دبیرخانه استان بوشهر

به گزارش خبر بندر : سه شنبه نهم آذرماه نشست هم اندیشی و برنامه ریزی کانون خادمیاری خبر و فضای مجازی استان بوشهر با حضور خادمیاران کانون های خبر و رسانه استان و سهرستانها و دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر با محوریت ارتقاء سطح اطلاع‌رسانی و انعکاس خدمات و اخبار رضوی در دفتر دبیرخانه برگزارشد.

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی کانون خادمیاری خبر و فضای مجازی استان بوشهر با حضور فرید محبی دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر، اعضای دبیرخانه و مسئول و اعضای کانون خبر ، رسانه و فضای مجازی دبیرخانه استان و شهرستانها برگزار گردید.

فرید محبی دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر نقش رسانه در انتشار فعالیت‌های فرهنگی ، مذهبی و اجتماعی را حائز اهمیت دانست و گفت: خادمیاران رسانه‌ای باید به عنوان رابط و پل ارتباطی کانون خدمت رضوی با استفاده و مشارکت اصحاب رسانه، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های مکتوب زمینه را برای توسعه فرهنگ و معارف رضوی مهیا نمایند.

محبی با بیان اینکه روزانه اخبار را پیگیری می‌کند گفت: با همکاری گروه خبر و مستند سازی، صفحه دبیرخانه در فضای مجازی و پلتفرم های مختلف بسیار فعال است که جای سپاس و قدردانی دارد.

ایشان با تقدیر از عملکرد مسئولان روابط عمومی و رسانه شهرستان‌ها افزود: باتوجه به ظرفیت رسانه‌ای استان بوشهر می توان با برنامه ریزی صحیح، خادمان رسانه‌ای امام رضا علیه السلام با تولید اخبار دقیق و انعکاس آن از طریق پایگاه‌های خبری برخط و فضای مجازی به جایگاه و رتبه برتر دست یافت .

وی با بیان اینکه برنامه‌های محوری کانون‌های خدمت رضوی در چهار بخش پایه ای دهه کرامت، دهه آخر صفر، روضه اخت الرضا، چهارشنبه های امام رضایی و همچنین پویش‌ها و برنامه‌های مصوب در جریان است بیان کرد: صداوسیمای استان بوشهر و دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان همکاری خوبی دربرگزاری برنامه های اخت الرضا ویژه رحلت حضرت معصومه (س) داشتند که ضمن تشکر ازخادمیاران رسانه درخواست می شود کار‌های ابتکاری و خلاقانه در مناسبت‌ها داشته باشند.

محبی تولید خبر و خبر رسانی را یک هنر دانست و افزود: باید برای نهادینه کردن فرهنگ رضوی با تمامی ابعاد معنوی آن تلاش نمود و در تولید خبر به تمامی فعالیتهای تخصصی دبیرخانه همچون فعالیتهای جهادی ، نذر و وقف ، سلامت ، حقوقی ، تبلیغی ، امور خیرین ، محرومیت زدایی و ….. به عنوان یک فرهنگ کاری و برنامه محتوایی توجه ویژه نمود .

علی احمدی سررابط کانون خبر و فضای مجازی و مسؤل روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان بوشهر نیز ضمن تشکر از همکاری عالی خادمیاران و یاوران رضوی در کانون خبر و رسانه سطح استان بوشهر با گزارشی از فعالیت‌های رسانه‌ای کانون اظهار داشت : حوزه رسانه بهترین فضا جهت بازتاب، انعکاس و پوشش خبری و تصویری خدمات رضوی کانون‌های تخصصی و عمومی است.

علی احمدی افزود : خادمیاران رضوی از تمام نقاط مختلف استان در تولید انواع آثاری گرافیکی و چند رسانه‌ای از جمله نوشتن خبر، عکس‌نوشته، استوری موشن، پادکست و کلیپ همکاری داشته و این آثار به صورت گسترده در صفحات مختلف مجازی استان و رسانه آستان قدس رضوی منعکس و منتشر می‌شود.

سررابط کانون خبر و فضای مجازی استان بوشهر همچنین با بیان اینکه رسانه دبیرخانه استان بوشهر در سطح کشور دارای جایگاه ویژه ای از سوی آستان قدس رضوی می‌باشد اعلام کردند: کانون خبر و فضای مجازی استان بوشهر بعنوان معین، راهبر و مسئول گروه خادمیاران خبر و فضای مجازی کشور انتخاب شده است.

در ابتدای این نشست رابطین رسانه شهرستان ها و دبیران استانی کانون در راستای تقویت، بهبود و افزایش کیفیت فعالیت‌ها، به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند و گزارشی ازعملکرد خود در کانون خبر و فضای مجازی را بیان نمودند.

در پایان نیز از خادمیاران فعال در حوزه رسانه استان بوشهر نشان متبرک خادمی حرم مطهر رضوی اهداء شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر