شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری جشن ” دختـرِ ماه ” ویژه برنامه ی جشن تکلیف ِدختران در عالیشهر

به گزارش خبربندر : حیدری مسئول کانون خدمت رضوی شهر عالیشهر گفت: به مناسبت عید بزرگ مبعث و با همکاری حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب کبری سلام الله علیها آئین جشن تکلیف و بندگی در مسجد النبی عالیشهر برگزار شد.

حیدری هدف از اجرای این برنامه را آشنایی دختران ۹ ساله با امور و تکالیف دینی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عنوان کرد و افزود: با توجه به همه گیری بیماری کرونا این مراسم برای ۴۰ نفر از دختران ۹ ساله که تعدادی از آنان دختران خانواده های نیازمند بودند برگزار شد.

حیدری در ادامه گفت: این مراسم با قرائت قرآن کریم و سرود شروع شد وبا حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان مراسم تاج بندگی انجام و در ادامه حجهالاسلام والمسلمین قادری معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر احکام و مسائل دینی را در قالب برنامه های متنوع و شاد قصه، مسابقه و غیره آموزش داد و عهد نامه دختران ماه به صورت دسته جمعی خوانده شد.

در پایان با حضور خانم سلیمی فرد فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران و آقای حبیب زارع مسئول ستاد نماز جمعه عالیشهر از دختران حاضر در این جشن با اهدا قرآن کریم تجلیل شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر