شما اینجا هستید

اخبار » ۱۵ دستگاه آمبولانس پیشرفته به اورژانس ۱۱۵ بوشهر واگذار شد
گروه : اخبار

خبر بندر: مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: درراستای تامین تجهیزات امکانات فوریت‌های پزشکی استان بوشهر ۱۵ دستگاه آمبولانس جدید به اورژانس ۱۱۵ بوشهر واگذار شد.

به گزارش خبر بندر به نقل از تسنیم عبدالرحیم دادجو ظ در مراسم افتتاح ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای گادوی اهرم با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر ساختمان‌های اورژانس جاده‌ای سه منطقه در استان بوشهر افتتاح شد اظهار داشت: بیشتر پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای استان بوشهر در کانکس است که لازم است فرمانداران استان بوشهر در تامین اعتبار لازم برای ایجاد ساختمان مجزا اقدام کنند.

وی بااشاره به اینکه اکنون ۳۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای در استان بوشهر فعال است گفت: علاوه بر اورژانس جاده‌ای، ۱۱ اورژانس شهری و یک اورژانس هوایی در استان بوشهر فعال است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه فاصله اورژانس‌های جاده‌ای استان بوشهر ۲۷ کیلومتراست گفت: فاصله اورژانس جاده‌ای بطور متوسط در کشور ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر است و این در حالی است که این فاصله در استان بوشهر ۲۷ کیلومتر است.

دادجو از راه‌اندازی ۱۰ پایگاه جدید جاده‌ای در استان بوشهر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی و مصوبات وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای دیگر در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات آمبولانسی اورژانس استان بوشهرمدرن شده است بیان کرد: هر چند ۱۵ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته به استان بوشهر واگذار شده ولی اکنون ۳۰ دستگاه آمبولانس اورژانس فرسوده است که نیاز جدی به نوسازی دارد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه ۲ هزار دستگاه آمبولانس جدید خریداری می‌شود افزود: وزارت بهداشت و درمان در یک برنامه زمان‌بندی شده ۲ هزار دستگاه آمبولانس خریداری و بین استان‌ها توزیع می‌کند که استان بوشهر به ۳۰ دستگاه آمبولانس جدید نیاز دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر