شما اینجا هستید

اخبار » قائد اسلام نسب در حادثه رانندگی در مسیرجاده گناوه به دیلم به دیار حق شتافت
گروه : اخبار

صدای بندر: قائد اسلامی نسب فرماندار سابق دیلم، ماهشهر و دشت آزادگان و از نخبگان استان بوشهر در طی یک حادثه رانندگی در مسیر گناوه به دیلم به همراه خانواده اش به دیار حق شتافت به گزارش صدای بندر؛ محمود مظفری رئیس جمعیت هلال احمر دیلم استان بوشهر گفت: تصادف دو دوستگاه خودرو درجاده این شهرستان به گناوه پنج کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

محمود مظفری روز شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: به محض اطلاع از این حادثه امدادرسانی از سوی این جمعیت، اورژانس ۱۱۵ و آتش نشانی شهرستان دیلم انجام شد.
رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: این حادثه ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه میان دو دستگاه خودرو سواری پژو که مخالف جهت همدیگر در حرکت بودند، به علت انحراف به چپ یکی از خودروها که از سمت گناوه به دیلم حرکت می کرد، رخ داده است.
سرهنگ جابر پاپری در گفت وگو با ایرنا افزود: در این حادثه پنج نفر کشته و یک تن مصدوم شدند.
وی اضافه کرد: با توجه به بارندگی و لغزندگی جاده ها رانندگان با رعایت سرعت مجاز، فاصله طولی و استفاده از تجهیزات زمستانی از تخلف های حادثه ساز در جاده خودداری کنند.
مسیر دیلم به گناوه از نقاط حادثه خیز راه ارتباطی شمال استان بوشهر است که عملیات دوبانده شدن آن در دست اجراست.
مرحوم قائد اسلامی نسب که متولد روستای لیلتین از توابع شهرستان دیلم است مدت دو سال فرماندار دیلم، چهار سال فرماندار دشت آزادگان و بیش از یکسال نیز فرماندار ماهشهر و همچنین اوایل انقلاب مسئولیت جهاد دیلم ، گناوه را هم بر عهده داشته است البته چهار سال مسئول آب رسانی روستاهای استان و هشت سال هم مدیرعامل جهاد نصر در بوشهر بوده است بوده است. وی در دوره گذشته انتخابات مجلس برای نمایندگی مجلس تلاش داشت.

عکس تاریخی اوبا روزنامه اطلاعات در روز فرار شاه که خبر رفتن شاه را می داد برای همیشه او را ماندگار کرد و تیتر خبری بسیاری از شبکه های خبر قرارگرفت. روحش شاد
144539

138912081142

2_891111_L600138912081142

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر